2012-06-11

PZU dla kibiców Euro 2012

Od kiedy towarzystwo PZU odświeżyło logo marki, firma podejmuje rozmaite działania promocyjne mające na celu przekonać młodych ludzi, że PZU przekształciło się w nowoczesną i atrakcyjną spółkę. W ferworze trwających właśnie emocji sportowych PZU przygotowało nową atrakcję dla kibiców.

Meksykańska fala? Standard! Hiszpańskie „olé”? W porządku. Afrykańskie wuwuzele? Dobrze. To już wszystko było. A może spróbować czegoś nowego?

Kibicuj z głową – PZU ma pomysł na zupełnie nową formę kibicowania ulubionej drużynie na stadionie w czasie meczu.

O co chodzi? Przed meczem należy odszukać punkt PZU przed stadionem. W punkcie zostanie zrobione zdjęcie kibica, a następnie przekształcone w wielkoformatowy wydruk. Całkowicie za darmo! Z wielką twarzą możemy już ruszać na trybuny.

Dobry pomysł? Przed Euro 2012 wybuchł szał na wszelkiego rodzaju biało-czerwone gadżety kibica: czapki, szaliki, flagi i wiele innych. Kto nie zaopatrzył się wcześniej, w dzień meczu polskiej reprezentacji wiele już nie zdziała.

Pomysł wielkiej głowy może być atrakcyjnym dodatkiem do zestawu kibica. Jeżeli przyjdziemy na mecz z twarzą pomalowaną w barwy narodowe, na wielkoformatowym wydruku nasze kolory będą doskonale widoczne. Pionierzy nowej mody staną się zauważalni na stadionie i widoczni dla kamer telewizyjnych.

Czy pomysł PZU chwyci? To się okaże w najbliższym czasie. W każdym razie zgodnie z zapowiedzią zarządu spółki, PZU stara się o pozyskanie młodych klientów. Wieloletnich klientów nie trzeba namawiać do kupna ubezpieczenia OC w PZU, w przeciwieństwie do młodszego pokolenia, które dopiero co weszło na rynek ubezpieczeń i waha się, któremu towarzystwa zaufać.