2013-03-06

Wiosenna kampania w PZU

Towarzystwo PZU nie ustaje w walce o klienta. Niedawno ruszyła nowa kampania z kapitanem Nostresem.

Po przepędzeniu ducha Molocha i odświeżeniu wizerunku PZU przyszedł czas na polisy dzięki którym stres związany z problemami samochodu szybko odejdzie w niepamięć. Co tym razem proponuje klientom PZU?

Bohaterem nowej kampanii PZU jest kapitan statku kosmicznego Nostres. Postać kapitana ma symbolizować spokój i poczucie bezpieczeństwa – a więc zero stresu (no stres).

Spot reklamowy, który możemy oglądać w TV i innych mediach, nawiązuje do ubezpieczenia AC, które w standardzie oparte jest na formule all risks. Oznacza to że Autocasco chroni od wszelkich zdarzeń niezależnych od woli ubezpieczonego (uszkodzenie, zniszczenie lub utrata pojazdu, jego części lub wyposażenia wskutek wszelkich zdarzeń, poza wyszczególnionymi w OWU PZU wyłączeniami).

Reklama jest dość zabawna, choć podobnie jak wielu komentatorów, mam pewne zastrzeżenie: reklama nijak nie wiąże się z samochodami, choć dotyczy ubezpieczenia Autocasco. Kapitan podróżuje statkiem kosmicznym, w którymś momencie wpada w mgławicę latających blenderów i robotów kuchennych.

Rafał Kowalczyk, kierownik zespołu komunikacji zewnętrznej w Grupie PZU powiedział, że „celem kampanii jest poinformowanie zarówno naszych obecnych, jak i potencjalnych klientów, że posiadając produkty PZU, czy korzystając z jego usług mogą czuć się spokojnie, bo PZU to firma, na której zawsze można polegać”.

Kampania reklamowa PZU potrwa do 22 kwietnia 2013 roku. PZU ma także niespodzianki dla kinomaniaków: przed seansami filmów mogących wywołać stres, widzowie przed wejściem na salę w wielu kinach otrzymają nostresowe piłeczki od firmy PZU.